Nieuwjaarsbijeenkomst

Toost op het nieuwe jaar

Tijdens de traditionele nieuwjaarsbijeenkomst op 8 januari in de aula van basisschool De Mussenberg werden de vele aanwezigen ontvangen met koffie/thee en wafels.

Adelin Remy heette iedereen welkom en keek terug op een zeer succesvol verenigingsjaar, waarin de vereniging haar 12,5-jarig bestaan heeft gevierd. Hij liet in het kort de activiteiten uit 2019 de revue passeren. Naast de aanmelding van meerdere nieuwe leden memoreerde hij dat in 2019 vijf leden zijn overleden te weten John Kortekaas, Christ Schreurs, Mien Sillen-Kiggen, Sjra Luijten en Jac Haves.

Op een bijzondere wijze bedankte hij de personen ‘achter de schermen’ die veel werk verzetten voor de vereniging.

Na een gezamenlijke toost werd de avond vervolgd met een film uit 1993 over een carnavalsoptreden van Harrie Maessen en Pieter van der Heul als het duo ‘Cor en Rupt’. Harrie gaf op een humoristische wijze uitleg over het optreden.

Onder het genot van een hapje en een drankje werd nog lang nagepraat.